Rośliny - cieniolubne do mieszkania

Rośliny doniczkowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Elanor
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 3
Od: 18 kwie 2006, o 17:50

Rośliny - cieniolubne do mieszkania

Post »

Marzy mi się pokój pełen roślin, ale jest pewien problem. Jest w nim po prostu ciemno. Jestem początkująca w uprawie roślin i chociaż znam ich fizjologię i systematykę (studiuję biologię), mam problem z wyborem gatunków. Proszę doradźcie mi co warto kupić do takiego pomieszczenia od północy. Dodam jeszcze, że powietrze jest tam suche i rośliny takie jak np. paprocie szybko giną. Niestety nie mam czasu na codzienne zraszanie. Chociaż, jak mnie skutecznie zachęcicie to może zapragnę mieć jakieś bardziej wymagające cudo i w magiczny sposób czas się znajdzie :wink:
Awatar użytkownika
elmarek
---
Posty: 236
Od: 25 lut 2006, o 16:47
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post »

na pewno doskonale nadaje sie Aspidistra (Aspidistra elatior), znana jako żelazny liść

FOTO
Awatar użytkownika
Elanor
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 3
Od: 18 kwie 2006, o 17:50

Post »

Wygląda na to, że ta roślinka jest nie do zdarcia. Czyli w sam raz dla mnie :D Dziękuję za podpowiedź i czekam na inne propozycje. Aspidistrę dopisuję do listy :)
Awatar użytkownika
Waleria
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 3612
Od: 12 sty 2007, o 11:36
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Opole

Re: Pokój od północy

Post »