Oczar pośredni - kondycja na wiosnę

Pytania ze zdjęciami roślin, oceny ich stanu, wyglądu i chorób.
milax1
30p - Uzależniam się...
30p - Uzależniam się...
Posty: 43
Od: 22 kwie 2009, o 13:26
Lokalizacja: spod Warszawy ale sercem zawsze z Wrocławia

Oczar pośredni - kondycja na wiosnę

Post »

Witam, forumowicze!

Od zeszłej jesieni mam w ogrodzie niewielkiego oczara pośredniego, odmiany bodaj Diane. Wysadziłam go jeszcze pieknie ulistnionego, w lutym/marcu wypuścił ze dwa nieśmiałe kwiatki. Ale teraz wygląda identycznie jak zimą, tylko bez kwiatów Tak jakby jeszcze był uśpiony. Pąki zwinięte i ani mru mru. Jako że nie znam się na oczarach, proszę Was o opinię i o podzielenie się swoimi doświadczeniami. Szczególnie zależy mi na uwagach forumowiczów z rejonów centralno-wschodnich, czyli w klimatach blisko moich. Czy wasze oczary też jeszcze śpią czy to mojemu coś dolega lub co gorsza nic go już nigdy trapić nie będzie? A może mogę go jakoś zdopingować? Rośnie w półcieniu, na kwaśnym, staram się go za dużo nie podlewać i pod koniec marca jak wszyscy dostał swój przydział nawozu.

Pozdrówka. Kamila
cx

Post »

Witam.
Mój,na pn od stolycy,kilkuletni,chyba padł tej zimy :cry:
Hej.
milax1
30p - Uzależniam się...
30p - Uzależniam się...
Posty: 43
Od: 22 kwie 2009, o 13:26
Lokalizacja: spod Warszawy ale sercem zawsze z Wrocławia

Post »

Oj Krzysztofie współczuję ci serdecznie, ale ja się jeszcze nie poddaję. Może i ty nie powiniene
milax1
30p - Uzależniam się...
30p - Uzależniam się...
Posty: 43
Od: 22 kwie 2009, o 13:26
Lokalizacja: spod Warszawy ale sercem zawsze z Wrocławia

Post »

Coś się stało, wracam jak nie pyszna do tematu, który poszedł przerwany, przepraszam:)